Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Сұрақ қою

Картоп несімен пайдалы?

Нағима
Жауап қалдырылды 03 Там, 16

Картопта өсімдіктерде кездесетін барлық аминқышқылдар бар, тіпті, алмастырғысыздары да. Егер піскен картоптың тәуліктік мөлшерін (күніне 300 грамм) жесеңіз, онда ағзаңызды көмірсу, калий мен фосфордың қажет мөлшерімен қамтамасыз ете аласыз. Жас картоптың 100 граммында 20 грамм С дәрумені бар. Ұзақ сақтау барысында құрамындағы С дәрумені ақырындап азая береді. 

Картоп - минералды заттектер көзі ретінде үлкен маңыздылыққа ие. Әдетте картопта аталған заттектер калий және фосфор тұздарымен кездеседі. Оған қоса натрий, кальций, магний, темір, күкірт, хлор және цинк, бром, кремний, медь, бор, марганец, йод, кобальт сынды микроэлементтер бар. 

Қазір оқып жатыр