Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
"Кәсіпкер Баталов екеуін ешнәрсе байланыстырмайды": Марқұмның ағасы мәлімдеме жасады (видео)
Алматыда үш адамның өмірін қиған автобус апаты: Судья жарыссөздің өтетін күнін белгіледі
Құлсара тұрғындары қираған үйлерінің алдында: «Біз қалай өмір сүретінімізді білмейміз»
Атырау облысында ер адам егіз баласын зорлады деген күдікке ілінді
Судан зардап шеккен 6 аймақтағы түлектерге ҰБТ бөлек кестемен өткізіледі
Атырау-Ақтөбе пойызының жолаушылары лас вагон үшін сотқа арызданып, 50 мың теңге өндіріп алды
Латвия орыс тілінен түбегейлі бас тартты
Алматы облысында жоғалған 3 жасар қызды өлтіріп кеткенде шығар – Полиция
Орбита-3 шағын ауданында ағаштар жолға құлады: ТЖД алматылықтарды сақтануға шақырды
Бишімбаев сотта өзін нақты қай қылмысы үшін кінәсін мойындайтынын айтты
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
49
Қазақтың салт-дәстүрлері
14
Эссе мен шығармалар жиынтығы
23
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
2
Білім, ҰБТ
207
Денсаулық
192
Махаббат
18
Мерекелер
25
Тарих
54
Құттықтау тілектер
39
Сценарий
6
Үйлену тойы
13
Дін
81
Кино мен ТВ
2
Ұстаздарға
13
Танымал тұлғалар
90
Қазақ әдебиеті
121
Компьютер және интернет
17
Қазақстанның көрнекі жерлері
20
Әлем бойынша
38
Қоғам және саясат
70
Жануарлар және өсімдіктер
58
Жұлдызнама және жорамал
17
Түс жору
17
Ғылым және техника
49
Сән және сұлулық
48
Заңгерлік кеңес
17
Әртүрлі
250
Қаржы кеңесшісі
11
Ойындар
10
Философия - ғылымдардың ішіндегі ең ерте шыққаны. Тарихта түрлі тарихи жағдайлар мен елдерде туған және саналуан қоғамдық таптар мен топтардың өкілдері жасаған толып жатқан философиялық система болды.
Бізді қоршаған дүниеге үңіле қарайтын болсақ, оның барлық заттары мен құбылыстарының не материялық, не идеялық, рухани екенін байқауға болады. Объективті түрде, яғни адамның санасынан тыс және оған тәуелсіз өмір сүретін заттардың бәрі материялық құбылыстарға жатады. Ал адамның санасында өмір сүретін, оның психикалық қызметіне тән нәрселер идеялық, рухани салаға жатады.
Философияның негізгі мәселесінің екі жағы бар. Оның бірінші жағына алғашқысы не - материя ма әлде сана ма, материя сананы туғызады ма, әлде керісінше ме деген мәселені шешу жатады. Екінші жағы дүниені тануға бола ма, адамның парасаты табиғаттың сырына жетуге, оның даму заңдарын ашуға қабілетті ме деген мәселеге жауап береді.