Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
"Реал Мадрид" командасы "кэмбек" жасап, Чемпиондар лигасының финалына шықты
"Құны 50 млн теңге": Астанада 10 тонна насыбай өртелді
Байқоңырда балабақшада "Бессмертный полк" әскери шеруі өткізілді
"Тұтқындамақ болғанда оқ атқан": Атырауда әскерге биыл шақырылған сарбаз қарумен бөлімнен шығып кеткен
Батыс Қазақстанда скотчты 9 мың теңгеден сатып алмақ болғандар анықталды
"40 күн дұғасы да, намазы да қабыл болмайды": Имам көріпкелге барып, болашақты болжаудың қаншалықты ауыр күнә екенін айтты
"Уақтылы дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етілмесе өліп кетуі мүмкін": Денсаулық сақтау министрлігін сынға алған қоғам белсендісі Тоқаевқа үндеу жолдады
Ақмола облысында депутат тұрғындардың көзінше итті көлігімен басып өткен
Тоқаев "Отан Ана" монументіне гүл шоғын қойып, қаза тапқан жауынгерлердің рухына тағзым етті
Украинада президент күзетінің екі полковнигі Зеленскийге қастандық жасауға дайындалды деген күдікпен ұсталды
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Сұрақ қою
Ұстаздарға категориясындағы басқа сұрақтар
Рухани жаңғыру тақырыбында сабақ жоспары бар ма?
0
Дариха
2 айы бұрын пайда болды
“Қана” ма әлде “ғана” ма?
Бала емес ересектеу екенбіз,
Дайын аспен, уйімізге бөтенбіз,
Бауыр менен ата-ананы сағынсақ,
Барып қайтар қонақ ғана
екенбіз.- осы өлеңде қонақ - "ғана" дұрыс жазылған ба? немесе дұрыс -" қана" - сөзі жазылу қажет пе?
0
2
2
3
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
49
Қазақтың салт-дәстүрлері
14
Эссе мен шығармалар жиынтығы
23
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
2
Білім, ҰБТ
207
Денсаулық
192
Махаббат
18
Мерекелер
25
Тарих
54
Құттықтау тілектер
39
Сценарий
6
Үйлену тойы
13
Дін
81
Кино мен ТВ
2
Ұстаздарға
13
Танымал тұлғалар
90
Қазақ әдебиеті
121
Компьютер және интернет
17
Қазақстанның көрнекі жерлері
20
Әлем бойынша
38
Қоғам және саясат
70
Жануарлар және өсімдіктер
58
Жұлдызнама және жорамал
17
Түс жору
17
Ғылым және техника
49
Сән және сұлулық
48
Заңгерлік кеңес
17
Әртүрлі
250
Қаржы кеңесшісі
11
Ойындар
10
Жалғасы 1
3. Бұдан кейін Ұлттық бірлікті сақтап қалу мәселесі қаралады. Ұлттық жаңғыру дегеніміз – ұлттық сананың кемелденуін білдіреді. Ал кемелдену дегеніміз жаңашылдыққа ілесу ғана емес, ұлттық дәстүрлер мен тілімізді, музыкамыз бен әдебиетімізді, салт-жоралғыларымызды дәріптеу. Яғни осы тұста ана тілі туралы бірнеше оқушыға өлең оқытылады.
4. Халықтың даму жолында білімнің бірінші орында тұратыны анық. Сол себепті, алдыңғы тапсырмаларға қатыспаған оқушылар шығып, тақтадағы сөзжұмбақты шешеді. Мұнымен қатар, аяқталмаған сөйлемдерді аяқтау ойыны ойнатылады.
5. Оқушылардың бір-біріне деген сенімін арттыру үшін топтық ойындар ойнатылады. Ол үшін бір оқушының құлағына күй ойнап тұрған құлаққап кигізіліп, осы оқушы екінші бір оқушы айтқан сөзді шешеді. Яғни құлаққан киіп тұрған оқушы екінші бір оқушының сөзін естімейді. Сол себепті, күйдің дауысын қаттырақ шығарған жөн. (Мысалы, “Адай” күйі).
Осыдан кейін тәрбие сағатына қатысушы ұстаздарға сөз беріліп. Тәрбие сағаты үйге тапсырма берумен аяқталады. Ал оқушылардың жетістіктері бағамен емес, жеміс-жидек формасындағы карточкалармен бағаланып отырады.
(Жалғасы бар)
Сабақтың тақырыбы: Рухани жаңғыру
Сабақтың мақсаты: Рухани жаңғыруды сипаттап, патриоттық сананы ынталандыра отырып ұлттық құндылықтарды жаңғырту. Оқушылардың бойындағы ұлттық сананы оятып, жас ұрпақ санасына қазақ халқына деген құрмет пен мақтаныш сезімін ұялату, ұлттық рухты сіңіру.
Оқыту нәтижесі: “Рухани жаңғыру – болашаққа бағдар” идеясын ары қарай дамыта түсу.
Мұғалімнің іс - әрекеті: Түрлі ойындар мен көрнекіліктер арқылы оқушылар арасындағы достықты нығайтып, патриоттық сезімді тәрбиелеу.
Таныстырылым: Біздің еліміз Тәуелсіз мемлекеттер қатарында. Ол өзінің жаңа өміріне қадам басқалы бері мақсатын айқындап, бағытын белгілеп қойған. Алдағы уақытта әлемдегі ең мықты 30 елдің қатарына қосылуды жоспарлап отыр. Осы ортақ мақсатымызға жету үшін әр азамат өзінің бойында патриоттық сезімді дамытуы тиіс.
1.Осыдан кейін екі оқушы шығып тақтада тұрған Қазақстан туралы мәліметтерді кезек-кезек таныстырып шығады. Яғни еліміздің экономика-бизнес, мәдениет, спорт және т.б. салалардағы жетістіктерін саралайды.
2. Тарихқа оралып, 5 оқушы Қазақ хандығының құрылу кезеңін еске алады. Яғни осы Тәуелсіздік алғанға дейін қандай қиындықтарды бастан өткергенін айтып өтеді.