Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
"Адам басына 40 келіге жуық": Қазақстанда ет пен көкөністі ең көп алматылықтар тұтынады
Қазақстан доллармен төлем жасаудан бас тартып, юаньмен қарыз алып жатыр
"Жылдың қорытынды іс-шарасына шақырған жоқ, еңбегім бағаланбады" — Асылжан Есенгелді әлем чемпионатының жүлдегері
Таяу Шығыста жауған "қанды жаңбыр" ақырзаманның белгісі деп танылды (видео)
Тоқаев енді алдағы екі күн Санкт-Петербургте болады
"Бір адамға 100 мың теңгеден асады": Қазақстандық компаниялар Жаңа жылдық кештерден бас тартып жатыр
Банктен 55 миллион теңге ұрлады деген күдікпен 7 жыл бойы іздеуде жүрген қазақстандық экстрадицияланды
"Жалғыз өзі шыққан": Алматы тауларында бір күн бұрын жоғалып кеткен қыздың мәйіті табылды
"Мерзімі мен сомасы құпия": Қазақстан енді Жапонияға уран жеткізетін болды
Жұмыссыз қазақстандықтар келер жылы медициналық сақтандыруға жергілікті бюджет есебінен қол жеткізе алады
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
49
Қазақтың салт-дәстүрлері
14
Эссе мен шығармалар жиынтығы
23
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
2
Білім, ҰБТ
207
Денсаулық
191
Махаббат
18
Мерекелер
25
Тарих
54
Құттықтау тілектер
39
Сценарий
6
Үйлену тойы
15
Дін
81
Кино мен ТВ
2
Ұстаздарға
13
Танымал тұлғалар
90
Қазақ әдебиеті
121
Компьютер және интернет
17
Қазақстанның көрнекі жерлері
20
Әлем бойынша
38
Қоғам және саясат
72
Жануарлар және өсімдіктер
58
Жұлдызнама және жорамал
17
Түс жору
17
Ғылым және техника
49
Сән және сұлулық
48
Заңгерлік кеңес
17
Әртүрлі
256
Қаржы кеңесшісі
12
Ойындар
10
Таргет немесе таргетті жарнама - бұл аудиторияның кіші бөлігіне жарнаманы ілгерілету құралы. Бұл жарнама тетігі барлық қол жетімді аудиторияның ішінен тек көрсетілген критерийлерге сәйкес келетін бөлікті (мақсатты аудиторияны) таңдауға және оған жарнама көрсетуге мүмкіндік береді.
Сонымен, сіз мақсатты аудиторияны жасына, тұрғылықты жеріне, жынысына қарай таңдап, ең жақсы жарнамалық эффектке жету үшін өз тауарыңызды жарнамалай аласыз.
Таргет сіздің маркетингтік бюджетті тиімді пайдалануға және жарнамалық кампанияларыңыздан максималды пайда алуға мүмкіндік береді.
Таргет іздеу жүйелерінде, контексттік жарнамада, баннерлерде және әлеуметтік желілерде қолданылады. Осы қызметтердің әрқайсысында сіз оның қызығушылықтарын ескере отырып, мақсатты аудитория таңдалатын қажетті параметрлерді орната аласыз.
Таргеттеудің негізгі түрлері және олардың міндеттері:
Тақырыптық - белгілі бір тақырыпқа сәйкес келетін сайттарда жарнамалық хабарламаларды көрсету;
Контексттік - мақсатты аудиторияға олардың қызығушылықтарына сәйкес хабарламаларды көрсету.
Таргеттеудің бұл түрі «контексттік жарнама» деп те аталады.
Географиялық (гео-таргеттеу) - берілген географиялық аймақпен шектелетін адамдар тобына арналған жарнама;
Уақыт бойынша таргеттеу - мақсатты аудиторияның қалауына сәйкес тәуліктің немесе аптаның белгілі бір уақытында жарнама жасау;
Әлеуметтік-демографиялық таргеттеу - мақсатты пайдаланушылар тобының жынысына, жасына, әлеуметтік мәртебесіне бағытталған;
Қолданушы әрекетіне байланысты таргеттеу - бұл интернеттегі пайдаланушының барлық әрекеттері, оның баратын жерлері, көзқарастары және сатып алулары туралы ақпарат жинау механизмі.
Контексттік таргеттеу іздеу сұраныстарына негізделген. Мұнда географиялық және уақыт факторлары, мақсатты аудиторияға бағытталуы маңызды рөл атқарады.
Қолданушының әрекетіне байланысты таргеттеу адамның интернеттегі белсенділігіне негізделген. Мысалы, сіз Египетке турлар іздедіңіз. Содан кейін жарнама бөлімдерінде бірден: «Египет турына соңғы мүмкіндік» деген жарнамалар шыға бастайды.
Сонымен қатар,таргеттеудің мынадай түрлері бар: