Сұрақтар мен жауаптар
Сұрақ қою

Таргет дегеніміз не?

Талқылау
Пікір
Admin
13 Шілде, 21

Таргет немесе таргетті жарнама - бұл аудиторияның кіші бөлігіне жарнаманы ілгерілету құралы. Бұл жарнама тетігі барлық қол жетімді аудиторияның ішінен тек көрсетілген критерийлерге сәйкес келетін бөлікті (мақсатты аудиторияны) таңдауға және оған жарнама көрсетуге мүмкіндік береді.

Сонымен, сіз мақсатты аудиторияны жасына, тұрғылықты жеріне, жынысына қарай таңдап, ең жақсы жарнамалық эффектке жету үшін өз тауарыңызды жарнамалай аласыз.

Таргет сіздің маркетингтік бюджетті тиімді пайдалануға және жарнамалық кампанияларыңыздан максималды пайда алуға мүмкіндік береді.

Таргет іздеу жүйелерінде, контексттік жарнамада, баннерлерде және әлеуметтік желілерде қолданылады. Осы қызметтердің әрқайсысында сіз оның қызығушылықтарын ескере отырып, мақсатты аудитория таңдалатын қажетті параметрлерді орната аласыз.

Таргеттеудің негізгі түрлері және олардың міндеттері:

Тақырыптық - белгілі бір тақырыпқа сәйкес келетін сайттарда жарнамалық хабарламаларды көрсету;

Контексттік - мақсатты аудиторияға олардың қызығушылықтарына сәйкес хабарламаларды көрсету.

Таргеттеудің бұл түрі «контексттік жарнама» деп те аталады.

Географиялық (гео-таргеттеу) - берілген географиялық аймақпен шектелетін адамдар тобына арналған жарнама;

Уақыт бойынша таргеттеу - мақсатты аудиторияның қалауына сәйкес тәуліктің немесе аптаның белгілі бір уақытында жарнама жасау;

Әлеуметтік-демографиялық таргеттеу - мақсатты пайдаланушылар тобының жынысына, жасына, әлеуметтік мәртебесіне бағытталған;

Қолданушы әрекетіне байланысты таргеттеу - бұл интернеттегі пайдаланушының барлық әрекеттері, оның баратын жерлері, көзқарастары және сатып алулары туралы ақпарат жинау механизмі.

Контексттік таргеттеу іздеу сұраныстарына негізделген. Мұнда географиялық және уақыт факторлары, мақсатты аудиторияға бағытталуы маңызды рөл атқарады.

Қолданушының әрекетіне байланысты таргеттеу адамның интернеттегі белсенділігіне негізделген. Мысалы, сіз Египетке турлар іздедіңіз. Содан кейін жарнама бөлімдерінде бірден: «Египет турына соңғы мүмкіндік» деген жарнамалар шыға бастайды.

Сонымен қатар,таргеттеудің мынадай түрлері бар:

  • қызығушылық бойынша,
  • сұрау бойынша,
  • орналасқан жері бойынша,
  • елі мен тілі бойынша,
  • кеңейтілген географиялық таргеттеу,
  • гиперлокальды,
  • аудиториялық,
  • психологиялық.
     
Компьютер және интернет категориясындағы басқа сұрақтар
1
Nazarkhan
2 жылы бұрын пайда болды

Big Data дегеніміз не?

1
Nazarkhan
2 жылы бұрын пайда болды

Чип дегеніміз не?

1
Nazarkhan
2 жылы бұрын пайда болды

html дегеніміз не?

1
Nazarkhan
2 жылы бұрын пайда болды

Веб-сайт дегеніміз не?

1
Admin
2 жылы бұрын пайда болды

Челлендж деген не?