Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
«Ақкент» тұрғын үй кешеніндегі өрт: Тұрғындар жөндеу жұмыстарынан кейін пәтерлеріне қайта оралды
Маңғыстау облысында әскери қызметкер белгісіз заттың жарылуынан қаза тапты
Әйел жойылып кетті деп саналатын ерекше балықты кездейсоқ тауып алған
Павлодар колледжінде мұғалім студентті тәрбиелемек боп ұрып-соққан
Қазақстанда оқушылардың 60%-дан көбі сауатсыз - Дүниежүзілік банк
Алматы әкімдігі мен президент резиденциясына шабуыл жасады деп айыпталғандар кінәсін ішінара мойындады
59 жастағы зейнеткер өзін жалғыз сезінбес үшін егіз қыз босанған
Қарағанды облысында оқу-жаттығу кезінде ұшақ апатынан қаза тапқандардың кім екені белгілі болды
Жамбыл облысында ұлттық ұланның үш офицері жаттығу кезінде жарақат алған
Kcell 5G-дің көмегімен марафонның форматын өзгертті
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
49
Қазақтың салт-дәстүрлері
13
Эссе мен шығармалар жиынтығы
23
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
2
Білім, ҰБТ
207
Денсаулық
192
Махаббат
18
Мерекелер
25
Тарих
54
Құттықтау тілектер
39
Сценарий
6
Үйлену тойы
13
Дін
81
Кино мен ТВ
2
Ұстаздарға
12
Танымал тұлғалар
90
Қазақ әдебиеті
121
Компьютер және интернет
17
Қазақстанның көрнекі жерлері
20
Әлем бойынша
38
Қоғам және саясат
70
Жануарлар және өсімдіктер
58
Жұлдызнама және жорамал
17
Түс жору
17
Ғылым және техника
48
Сән және сұлулық
48
Заңгерлік кеңес
16
Әртүрлі
249
Қаржы кеңесшісі
11
Ойындар
10
Франчайзинг – кәсіпкер басқа біреудің брендімен және басқа біреу құрған бизнес-процестермен жұмыс істеген кездегі бизнесті ұйымдастыру әдісі. Бұл үшін ол франшиза иесіне жарна (бизнеске кіру үшін бір жолғы төлем) және роялти (айналым немесе маржа түріндегі мерзімді төлемдер) төлейді.
Қарапайым тілмен айтқанда, жаңа ойыншы нарыққа танымал брендтің белгісімен шығады. Мысалы, франшиза бойынша Қазақстанда «Макдоналдс», KFC немесе Burger King жылдам тамақтану мейрамханалары ашылған.
Мұндай схема ыңғайлы: белгілі брендтің белгісімен мекемені ашқан кезде франчайзи клиенттерге ие болады, ал франчайзер үшін бұл өз бизнесін инфрақұрылымға, әсіресе аймақтарға инвестицияларсыз тез кеңейтуге мүмкіндік береді.