Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
Кезекшілігін ауыстырды: Ақмола облысында жедел жәрдем ДЦП-мен ауыратын баланы ауруханаға 2 сағат апарған
Нұр-Сұлтан мен Алматы коронавирус бойынша "сары" аймаққа жақындады
12 жастағы баланың өлімі: Ақтөбеде иесіз иттердің көзін жою басталды
Бас прокуратура Алматы облысы әкімінің бұрынғы орынбасары Бағдат Манзоровқа қатысты іс қозғалғанын растады
Атырауда құстардың жаппай қырылуы: Шағалалардың құс тұмауын жұқтырғаны анықталды
"1,5 миллион гектар жер 30 адамның ғана қолында": Депутат Алматы облысындағы жер мәселесін қозғады
АҚШ Ресеймен ынтымақтасқаны үшін Қытай компанияларына санкциялар енгізді
Ғалымдар адамдардың неліктен өз туған күнінде жиі көз жұматынын айтты
Жапон ғалымдары өзге ғаламшарлықтар бар екенін растайтын мәліметтерді ұсынды
Нұр-Сұлтандағы LRT құрылысы соңына дейін аяқталады: Тағы 577 миллион доллар қажет
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
49
Қазақтың салт-дәстүрлері
12
Эссе мен шығармалар жиынтығы
23
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
2
Білім, ҰБТ
207
Денсаулық
191
Махаббат
18
Мерекелер
24
Тарих
47
Құттықтау тілектер
39
Сценарий
6
Үйлену тойы
13
Дін
76
Кино мен ТВ
2
Ұстаздарға
13
Танымал тұлғалар
90
Қазақ әдебиеті
115
Компьютер және интернет
17
Қазақстанның көрнекі жерлері
12
Әлем бойынша
35
Қоғам және саясат
69
Жануарлар және өсімдіктер
50
Жұлдызнама және жорамал
17
Түс жору
17
Ғылым және техника
40
Сән және сұлулық
52
Заңгерлік кеңес
15
Әртүрлі
235
Қаржы кеңесшісі
11
Ойындар
10
Бренд ағылшын тілінен «марка» деп аударылады. Бұрын бренд сөзі тауарды белгілеген брендті білдіретін. Енді бұл тек атау ғана емес, тұтынушының санасында өнім немесе қызмет туралы идеялар, пікірлер, бірлестіктер, эмоциялар, құндылық сипаттамалар жиынтығы.
Брендтің физикалық құраушыларына (тасымалдаушыларына) фирмалық стиль элементтерінің барлық кешені: бренд атауы (сөз, сөз тіркесі), оны құру қағидаттары бар логотип (тауар белгісі), фирмалық стильді қолдайтын фирмалық түстер палитрасы, бірегей графика, фразалар жиынтығы, дыбыстар, сауда маркасы және т.б. жатады.
Көбінесе бренд ұғымы беделді, танымал, бәріне белгілі бренд деп түсініледі.
Бренд үш жазықтықта қалыптасады:
1) имидж;
2) мәдениет;
3) мифология.
Бренд имиджі – бұл ассоциациялар, адамның бренд мазмұнымен байланысы, оның функционалды, жеке, әлеуметтік және коммуникативті қасиеттері.
Бренд мәдениеті. Брендтің салт-дәстүрлермен байланысы. Егер бренд мәдениеті халықтың әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерімен сәйкес келсе, ол сөзсіз халықтың мәдени кеңістігіне енеді. Бұл жағдайда бренд халықтың рухымен қаныққан, ұлттық бөлінбейтін және шынайы халықтық болып, мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде қабылданады. Мысалы, қазіргі Германияны «Volkswagen» көлігінсіз елестету қиын.
Бренд мифологиясы. Миф – бұл шындықтың сенсорлық идеялар мен қиялдар түрінде жалпыланған көрінісі. Шындық мифін қалыптастыратын Бренд адам санасының ең терең қабаттарына еніп, адамның өзі туралы және осы әлемдегі орны туралы негізгі идеяларымен қатар жүреді.