Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
Балқашта жоғалған 15 жастағы қыздың денесі көлден табылды
Қостанайда мейрамхана күзетшісі келішуге оқ атқан
Қостанайдағы жарылыстан 3 адам қаза тапты
Астанада ауа райына байланысты оқушылар мен студенттер қашықтан оқытуға жіберілді
"Себебін ешкім білмейді": Ақтөбеде әйел отадан кейін 9 ай бойы комада жатыр
Қызылордада әкімдік жөнделіп қойған жолдарды қайта жөндеуге 1,7 млрд теңге бөлген
"Балаларға арналған ұлттық қор" жобасы: Төлемдерді алу үшін баланың ата-анасы не істеу керектігі айтылды
"Қазіргі сағат денсаулыққа зиян": Ғалымдар бірыңғай уақыт белдеуіне көшудің пайдасын айтты
"Күлпаштың" арқасында күйеуіммен татуластым": Актер Берік Тұрсынбеков өзіне хат жазған бейтаныс әйел туралы айтты
"Бір жарым күн ішінде бүйрегі мен бауыры істен шыққан": Қарағандыдағы ауруханалардың бірінде жас жігіт қарапайым отадан кейін көз жұмды
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
49
Қазақтың салт-дәстүрлері
13
Эссе мен шығармалар жиынтығы
23
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
2
Білім, ҰБТ
207
Денсаулық
192
Махаббат
18
Мерекелер
25
Тарих
54
Құттықтау тілектер
39
Сценарий
6
Үйлену тойы
13
Дін
81
Кино мен ТВ
2
Ұстаздарға
12
Танымал тұлғалар
90
Қазақ әдебиеті
121
Компьютер және интернет
17
Қазақстанның көрнекі жерлері
20
Әлем бойынша
38
Қоғам және саясат
70
Жануарлар және өсімдіктер
58
Жұлдызнама және жорамал
17
Түс жору
17
Ғылым және техника
48
Сән және сұлулық
48
Заңгерлік кеңес
16
Әртүрлі
249
Қаржы кеңесшісі
11
Ойындар
10
Маркетинг – өнімді құруға, жылжытуға және тұтынушыларға жеткізуге, сондай-ақ олармен қарым-қатынасты басқаруға бағытталған процестер жиынтығы. Ағылшын тілінен аударған да маркетинг – нарықтық қызмет. Яғни маркетинг – компанияның нарық қажеттіліктерін қанағаттандыру жөніндегі қызметі. Негізгі міндет – пайда табу. Маркетинг ұғымы ұйымның нарықтағы орнын жақсартуға бағытталған іс-шаралардың кең спектрін қамтиды. Әр компанияның бәсекелестік талдаудан бастап өнімнің немесе қызметтің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға дейінгі өзіндік әдістері, стратегиялары мен құралдары бар. Анықтамада көрініп тұрғандай, маркетингтің басты міндеті айқын – кәсіпорынның нарық позициясын арттыру, пайда табу.
Сонымен қатар маркетингтік қызметті шешуге қабілетті міндеттерге мыналар жатады:
-Нарықты талдау – ағымдағы жағдай, сұраныс пен ұсыныс, трендтер және т. б.
-Мақсатты аудиторияны талдау – оның қажеттіліктері, «ауыруы», белгілері, ерекшеліктері.
-Бәсекелестерді талдау – бағалар, ассортимент, күшті және әлсіз жақтарды анықтау, нарық көшбасшыларын «басып озу» стратегиясын әзірлеу.
-Компанияның баға саясатын сауатты әзірлеу, баға жүйесін зерттеу.
-Ассортимент құру және жақсарту.
-Қызмет көрсету және ұсынылатын қызметтер сапасын арттыру.
-Клиентпен байланыс орнату, тұтынушының сенімділігі мен адалдығын арттыру.
-Өз тауарлары мен қызметтерін офлайн және онлайн-кеңістікте ілгерілету.
-Бренд туралы хабардар болу, іскерлік беделді және имиджді арттыру.
-Өндіріс, сату көлемінің артуы.
Компанияда маркетингпен жеке маман – маркетолог айналысады.