Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
QARMET компаниясының басшылығы көмір өндіретін комбинаттарды аралады
Тоқаев бірнеше облыс әкімдеріне өңірдегі жылу және су мәселесін тез арада шешуді тапсырды
Қостанай облысындағы жарылыстан соң үйінді астында қалған екі адам құтқарылып, бір адамның денесі шығарылды
Бас прокурордың орынбасары Қайрат Сатыбалдының мерзімінен бұрын босату туралы өтінішіне пікір білдірді
"Жақсы әнші, бірақ жауапкершілігі жоқ": Актриса Нұргүл Қарабалина әнші Садраддинге ренжігенін айтты
Қазақстанда қай есірткі түрі ең танымал екені белгілі болды
Елімізде есірткіні қоғамдық орыннан бөлек үйінде немесе көлікте тұтынғандарға айыппұл салынбақ
Алматыда полицейлер 14 жасар қызды зорлаған – Ішкі істер министрі ақпаратты растады
"Бір сағат ішінде ақша жіберуімді талап етті": Алматылық ару алаяқтардың қысымына қалай түскенін айтып берді
"Барлығы бір балабақшадан": Батыс Қазақстан облысында қызамықпен ауыратын тағы бір бала реанимацияға түсті
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
49
Қазақтың салт-дәстүрлері
13
Эссе мен шығармалар жиынтығы
23
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
2
Білім, ҰБТ
207
Денсаулық
192
Махаббат
18
Мерекелер
25
Тарих
54
Құттықтау тілектер
39
Сценарий
6
Үйлену тойы
13
Дін
81
Кино мен ТВ
2
Ұстаздарға
12
Танымал тұлғалар
90
Қазақ әдебиеті
121
Компьютер және интернет
17
Қазақстанның көрнекі жерлері
20
Әлем бойынша
38
Қоғам және саясат
70
Жануарлар және өсімдіктер
58
Жұлдызнама және жорамал
17
Түс жору
17
Ғылым және техника
48
Сән және сұлулық
48
Заңгерлік кеңес
16
Әртүрлі
249
Қаржы кеңесшісі
11
Ойындар
10
Имидж – ойластырылған, стратегиялық тұрғыдан әзірленген, мақсатты түрде қалыптасқан және эмоционалды реңкке боялған образ. Адамның, ұйымның, ұлттың, маманның, көшбасшының, саясаткердің, аумақтың, брендтің имиджі болады.
Образдың мәні – сыртқы келбеттің, стильдің, жарнамалық идеяның, әлеуметтік стереотиптің, қабылдаудың және қосымша құндылықтың негізгі ұғымдарын толықтыру, ашу және түсіндіру.
Нысанға байланысты образ мәселесінде бірнеше көзқарас бар:
Жеке имидж – басқалардың көз алдында өздігінен немесе мақсатты түрде қалыптасқан образ.
Қоғамдық кәсіптердегі адамның имиджі – кәсіби табыстың маңызды бөлігін құрайтын іскерлік стиль мен іскерлік қатынастардың қажетті атрибуты.
Ұйымның имиджі – ұйымды бәсекелестерден ерекшелейтін, әлеуетті сатып алушыларды тартатын, адал клиенттерді ұстайтын, сатылымға әсер ететін нәрсе.
Саясаткердің имиджі – жеке тұлғаның кейбір аспектілерін көрсететін және шоғырланған түрде саясаткердің болмысын білдіретін бұқаралық ақпарат құралдарында қалыптасқан образ.
Бренд имиджі – бренд туралы айтылған кезде пайда болатын тұтынушының санасындағы өнім бейнесі.
Ұлт имиджі – тарихи және мәдени мұраны, мемлекеттік құрылымды, этникалық бірегейлікті біріктіретін көп қырлы ұғым.
Әрбір ұлттың стереотиптерге негізделген өзіндік имиджі бар. Мысалы немістер дәлдікті, еврейлер ақшаны, британдықтар дәстүрді, француздар сәнді жақсы көреді деп саналады.
Имиджелогия – жоспарланған әсер қалдыруға көмектесетін образ қалыптастыру туралы ғылым.