Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
Тоқаев Кремльге жетті
“Партизан болған, 400-ден астам жаралы сарбазды құтқарған”: Екінші дүниежүзілік соғыста ерлік көрсеткен қазақ қыздары кімдер
Каспий жағалауынан тағы да он шақты итбалық пен құстардың өлексесі табылды
Ғалымдар жаһандық жылынуға әлемнің байларын кінәлады
Қазақстан спорт рейтингінде ТМД бойынша үздік үштікке енді
Президент жаңа Рим Папасын сайлануымен құттықтады
Тоқаев қазақстандықтарды Жеңіс күнімен құттықтады
Тоқаев Сербия президенті Александр Вучичпен Мәскеуде келіссөз жүргізді
Ватиканда жаңа Рим папасы сайланды
Қазақстанның сыртқы істер министрлігі Үндістан мен Пәкістанға үндеу жасады
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Сұрақ қою
Ұстаздарға категориясындағы басқа сұрақтар
"Сөйлемдегі сөздердің байланысы" сабақ жоспары бар ма?
0
Дариха
1 жыл бұрын пайда болды
“Қана” ма әлде “ғана” ма?
Бала емес ересектеу екенбіз,
Дайын аспен, уйімізге бөтенбіз,
Бауыр менен ата-ананы сағынсақ,
Барып қайтар қонақ ғана
екенбіз.- осы өлеңде қонақ - "ғана" дұрыс жазылған ба? немесе дұрыс -" қана" - сөзі жазылу қажет пе?
0
2
2
2
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
49
Қазақтың салт-дәстүрлері
14
Эссе мен шығармалар жиынтығы
23
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
2
Білім, ҰБТ
207
Денсаулық
191
Махаббат
18
Мерекелер
25
Тарих
54
Құттықтау тілектер
39
Сценарий
6
Үйлену тойы
14
Дін
81
Кино мен ТВ
2
Ұстаздарға
13
Танымал тұлғалар
90
Қазақ әдебиеті
121
Компьютер және интернет
17
Қазақстанның көрнекі жерлері
20
Әлем бойынша
38
Қоғам және саясат
70
Жануарлар және өсімдіктер
58
Жұлдызнама және жорамал
17
Түс жору
17
Ғылым және техника
49
Сән және сұлулық
48
Заңгерлік кеңес
17
Әртүрлі
251
Қаржы кеңесшісі
11
Ойындар
10
2. Шығармашылық диктант
І жұп.Ердос пен Елдос ...... аулауға барды.
ІІ жұп. Аспанда ..... қалықтап ұшып жүр.
ІІІ жұп. Күзде орман іші ......кетеді.
Ivжұп. Оқушылар саябаққа .........келді.
Керекті сөздер: (балық,қыран, құлпырып,қыдырып)
ІҮ.Қорытынды.
Түйінді сөз айдары:
Сұрақ-жауап. (ия,жоқ деп жауап беруі керек)
Ия жоқ
Сөйлем сөзден құралады. Сөйлемдегі сөздер бөлек жазылмайды.
Сөйлемге сұрақ қойылады. Буын сөзден құралады.
Сөз буыннан құралады. Сөйлемнің бір түрі бар.
Сөйлемдегі сөздер бөлек жазылады. Сөйлем мәтінен құралады.
Ү.Үйге тапсырма.
209,211 -жаттығу. Бет 76-77
ҮІ.Бағалау.
Бой сергіту жаттығулары
Табиғат аясында жиі боласыңдар ма?
Табиғаттан қандай әсер аласыңдар?
Олай болса,ауа (дем аламыз). Су (жүзиміз). Күн (шуақтанамыз)
Зерттеп біліп ал айдары:
Оқулықпен жұмыс.
207 жаттығу. (Берілген сөздерден сөйлем құрастыру, әр қатарға бір сөйлемнен беріледі. Екі сөйлем тақтада талданады)
208 жаттығу. (ауызша орындалады).
Сауатты жазу айдары.
210 жаттығу (мәтін оқып түсіндіріліп,сөйлемдердің байланысы ауызша талданады). Көшіріп жазуға беріледі.
Ойлы болсаң,озып көр айдары:
1. Қыс мезгілі басталды. (сөйлемнің байланысын анықтау,қысмезгілі туралы ойларын сұрап өту).
Қыс мезгілі келді. Күн салқындады. Қар жауды. (тақтада жазып, сөйлемдердің байланысын сызба арқылы көрсетіп өту)
Психологиялық дайындық.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық, достарым,
Арайлап атқан күнге!
ІІ.Өткен сабақты пысықтау.
Кітап суреті көрсетіледі. Бұл не? Кітап.
Іқатарға сұрақ. Дыбыс дегеніміз не? Кітап сөзінде неше дыбыс бар? (ауызша дыбыстық талдау жасату)
ІІ қатарға сұрақ. Кітап қандай? Сөйлем дегеніміз не? (ауызша сөйлемді талдап өту керек)
Кітап неден жасалады? Сөйлем түрлеріне тоқталу.
Көркем жазу. Балалар кітап оқыды.
(Осы сөйлемде неше сөз бар? Олар қалай байланысып тұр?) Оқушылардың өздеріне талдау жасату арқылы ереже шығару)
Ереже.Сөйлемдегі сөздер бір-бірімен байланысып тұрады.Олардың байланысы сұрақ қою арқылы табылады.
ІІІ.Жаңа сабақ.
Сурет бойынша жұмыс.
(мазмұнды сурет бойынша сөйлемдер құрату арқылы сөйлемдердің байланысын түсіндіріп өту)
Сабақтың тақырыбы: Сөйлемдегі сөздердің байланысы.
Сабақтың мақсаты: Балаларға сөйлем түрлері оның ішіндегі сөздердің
байланысы туралы мағлұмат беру.Сөйлемдегі әр сөзге
сұрақ қойғызу арқылы олардың байланысын түсіндіру.
Ұқыптылыққа, жинақылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Ой-өрісін, сөздік қорын,есте сақтау қабілеттерін
дамыту.
Сабақтың түрі:жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, сызбалар, үн таспа,
Сабақтың өтілу барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі.
1. Оқушылармен амандасу, құрал-жабдықтарын әзірлету.
2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.