Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
Каспий теңізінен 3 күн бұрын батып кеткен балықшының денесі табылды
БҚО-да киіктер жаппай қырылып жатыр
"Анасы студентімен азаматтық некеде болған": Алматыдағы 4 жасар баланың өліміне қатысты тың деректер пайда болды
"Сапасыз, бір реттік киімдер": Министрлік Азия ойындарына қатысатын спортшылардың киіміне 110 млн теңге жұмсаған
Петропавлда тұрғын үй өртеніп, 20 жастағы әйел мен екі бала қаза тапты
Екібастұзда жақында ғана жөнделген жылу құбыры қайта жарылды
Семейде күтушіcі баланы өлтіріп, дәретханаға лақтырып жіберген
"Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы 2022 жылы негізгі басқарушы қызметкерлеріне 70 миллионнан аса сыйақы берген
Қолтырауындар өзенге құлап кеткен итті құтқарып қалды
Қазақстандық шахматшы Бибісара Асаубаева мен Жансая Әбдумәлік үлкен жанжалға нүкте қойды
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Сұрақ қою
Ұстаздарға категориясындағы басқа сұрақтар
"Сөйлемдегі сөздердің байланысы" сабақ жоспары бар ма?
0
2
2
2
3
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
49
Қазақтың салт-дәстүрлері
13
Эссе мен шығармалар жиынтығы
23
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
2
Білім, ҰБТ
207
Денсаулық
192
Махаббат
18
Мерекелер
25
Тарих
54
Құттықтау тілектер
39
Сценарий
6
Үйлену тойы
13
Дін
81
Кино мен ТВ
2
Ұстаздарға
12
Танымал тұлғалар
90
Қазақ әдебиеті
121
Компьютер және интернет
17
Қазақстанның көрнекі жерлері
20
Әлем бойынша
38
Қоғам және саясат
70
Жануарлар және өсімдіктер
58
Жұлдызнама және жорамал
17
Түс жору
17
Ғылым және техника
48
Сән және сұлулық
48
Заңгерлік кеңес
16
Әртүрлі
249
Қаржы кеңесшісі
11
Ойындар
10
2. Шығармашылық диктант
І жұп.Ердос пен Елдос ...... аулауға барды.
ІІ жұп. Аспанда ..... қалықтап ұшып жүр.
ІІІ жұп. Күзде орман іші ......кетеді.
Ivжұп. Оқушылар саябаққа .........келді.
Керекті сөздер: (балық,қыран, құлпырып,қыдырып)
ІҮ.Қорытынды.
Түйінді сөз айдары:
Сұрақ-жауап. (ия,жоқ деп жауап беруі керек)
Ия жоқ
Сөйлем сөзден құралады. Сөйлемдегі сөздер бөлек жазылмайды.
Сөйлемге сұрақ қойылады. Буын сөзден құралады.
Сөз буыннан құралады. Сөйлемнің бір түрі бар.
Сөйлемдегі сөздер бөлек жазылады. Сөйлем мәтінен құралады.
Ү.Үйге тапсырма.
209,211 -жаттығу. Бет 76-77
ҮІ.Бағалау.
Бой сергіту жаттығулары
Табиғат аясында жиі боласыңдар ма?
Табиғаттан қандай әсер аласыңдар?
Олай болса,ауа (дем аламыз). Су (жүзиміз). Күн (шуақтанамыз)
Зерттеп біліп ал айдары:
Оқулықпен жұмыс.
207 жаттығу. (Берілген сөздерден сөйлем құрастыру, әр қатарға бір сөйлемнен беріледі. Екі сөйлем тақтада талданады)
208 жаттығу. (ауызша орындалады).
Сауатты жазу айдары.
210 жаттығу (мәтін оқып түсіндіріліп,сөйлемдердің байланысы ауызша талданады). Көшіріп жазуға беріледі.
Ойлы болсаң,озып көр айдары:
1. Қыс мезгілі басталды. (сөйлемнің байланысын анықтау,қысмезгілі туралы ойларын сұрап өту).
Қыс мезгілі келді. Күн салқындады. Қар жауды. (тақтада жазып, сөйлемдердің байланысын сызба арқылы көрсетіп өту)
Психологиялық дайындық.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық, достарым,
Арайлап атқан күнге!
ІІ.Өткен сабақты пысықтау.
Кітап суреті көрсетіледі. Бұл не? Кітап.
Іқатарға сұрақ. Дыбыс дегеніміз не? Кітап сөзінде неше дыбыс бар? (ауызша дыбыстық талдау жасату)
ІІ қатарға сұрақ. Кітап қандай? Сөйлем дегеніміз не? (ауызша сөйлемді талдап өту керек)
Кітап неден жасалады? Сөйлем түрлеріне тоқталу.
Көркем жазу. Балалар кітап оқыды.
(Осы сөйлемде неше сөз бар? Олар қалай байланысып тұр?) Оқушылардың өздеріне талдау жасату арқылы ереже шығару)
Ереже.Сөйлемдегі сөздер бір-бірімен байланысып тұрады.Олардың байланысы сұрақ қою арқылы табылады.
ІІІ.Жаңа сабақ.
Сурет бойынша жұмыс.
(мазмұнды сурет бойынша сөйлемдер құрату арқылы сөйлемдердің байланысын түсіндіріп өту)
Сабақтың тақырыбы: Сөйлемдегі сөздердің байланысы.
Сабақтың мақсаты: Балаларға сөйлем түрлері оның ішіндегі сөздердің
байланысы туралы мағлұмат беру.Сөйлемдегі әр сөзге
сұрақ қойғызу арқылы олардың байланысын түсіндіру.
Ұқыптылыққа, жинақылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Ой-өрісін, сөздік қорын,есте сақтау қабілеттерін
дамыту.
Сабақтың түрі:жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, сызбалар, үн таспа,
Сабақтың өтілу барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі.
1. Оқушылармен амандасу, құрал-жабдықтарын әзірлету.
2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.