Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
Шымкентте балалары ұрып тастаған кейуананың ісі: Полиция қылмыстық іс қозғады
Қылмыс әлемінің серкесі "Серік-голова" сотталды
Қазақстанда коронавирустан айыққандар медициналық сақтандыру арқылы қалай оңалтудан өте алады?
Ресейлік оппозиционер Алексей Навальный Мәскеу әуежайында тұтқындалды
Шымкентте кейуананы қыздары мен күйеу балалары ұрып тастаған
Қазақстанда күн қайта суытады
Қазақстандағы төрт өңір "қызыл" аймаққа кірді
Қазақстандық қызанақтарда вирустар табылды: Ақпаратқа қатысты министрлік түсініктеме берді
Динара Сатжанның отбасынан қаралы хабар жетті
Мидың жұмысын жақсартудың ең тиімді әдісі анықталды
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Сұрақ қою
Қазақ әдебиеті категориясындағы басқа сұрақтар
Бөлтірік шешеннің шешендік сөздерін білесіздер ме?
0
0
0
1
Бану
1 жыл бұрын пайда болды
Жамбыл Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңінің мазмұны
Жамбыл Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңінің мазмұны
0
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
22
Қазақтың салт-дәстүрлері
5
Эссе мен шығармалар жиынтығы
21
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
1
Білім, ҰБТ
197
Денсаулық
168
Махаббат
19
Мерекелер
21
Тарих
45
Құттықтау тілектер
43
Сценарий
7
Үйлену тойы
14
Дін
121
Кино мен ТВ
8
Ұстаздарға
16
Танымал тұлғалар
95
Қазақ әдебиеті
120
Компьютер және интернет
11
Қазақстанның көрнекі жерлері
9
Әлем бойынша
27
Қоғам және саясат
22
Жануарлар және өсімдіктер
48
Жұлдызнама және жорамал
17
Тағам рецептері
52
Түс жору
12
Ғылым және техника
21
Сән және сұлулық
57
Заңгерлік кеңес
15
Әртүрлі
109
Қаржы кеңесшісі
12
Ойындар
8
Бала – артта қалған ізің емес пе?
Бөлтіріктің қартайған шағында ақыл сұрай келген бір жас жігіт:
- Ақ ата (Бөлтірікті жұрт осылай атаған), бақ кімге қонады? Бала ыстық па, байлық ыстық па? – дейді. Сонда Бөлтірік шешен:
- Қарағым, байлық – қолға ұстаған мұзың емес пе, бақ – ол да ұшқан бір құсың емес пе, бала - артта калған ізің емес пе?! Бәрінен жолдас-жораңмен, ағайын-туысыңмен, ел-жұртыңмен сіз-біз деп өмір сүргенге не жетсін. Осыларға жүрегің жылы болса, қайғың - құл, қуанышың - от! – дейді.
«Үшеуміз»
Бөлтіріктің өзімен тұстас бір туысы оған кездесіп қалғанда мынадай әңгіме айтады:
- Түн ортасында бір атты адам үй тұсына келіп, «кім бар-ау, құдайы қонақпыз» деді. Нешеусің деп едім, «үшеуміз» деді. Үшеу болсаң басқа үйге барып қон, үйім тарлау дедім. Кетіп қалды. Кім болды екен деп артынан қарасам, бір-ақ адам екен. Сонда Бөлтеке, оның "үшеуміз" дегені несі? Бөлтірік ойланбастан:
- Ей, құрдасым-ай, - депті. - Ол адамның үшеуміз дегені - өзін, атын, тазысын айтқаны ғой, өзіме бір тостақ ас, атыма бір бау шөп, итіме бір сүйек болса жетеді, дегені еді, бекер қондырмағансың, "қонақ ақысы жолдан" дегенді білмеуші ме ең? – депті.
Жарық дүниеге жалаңаш келген болатын
...Ауылдың төрт түлігі түгел өскен дәулетті адамы дүние салады.
- Бұ кісі жалғанды жалпағынан басып-ақ еді, міне, енді дүниеден бір кебінмен кетіп барады, - дейді көп ішінен біреу.
- Аз дүниемен кетіп бара жатқан жоқ, - дейді сонда Бөлтірік шешен. – Бұ кісі жарық дүниеге жалаңаш келген болатын.
Ұры-қары деген екі ат қалыпты
- Іргелес ауылдың малын ұрлаудай-ақ ұрлаймын-ау, бірақ иелері із қуалап келіп, бәрін айдап әкетеді. "Бөрінің аузы жесе де қан, жемесе де қан" мен ұрламасам да, мал жоғалтқандар маған келе береді. Менде еш нәрсе қалмады ғой, – деп мұң-сырын ашыпты бір ұры Бөлтірікке. Бөлтірік шешен:
- Сенде әлі де талай-талай нәрсе қалған екен... – дейді. Аң-таң болған ұры:
- Ол не нәрсе, менде ешкімнің малы қалған жоқ еді ғой, - дейді. Сонда Бөлтірік шешен:
- Сенде "ұры-қары" деген екі атақ қалыпты, - деген екен.