Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
"Қарғыс атсын сені!". Таразда жол полициясы көлік жүргізушісін қарғаған
Көңілдесінің қызын зорлаған: Маңғыстау облысында педофил өмір бойына бас бостандығынан айырылды
"Вакцинациялау - мәжбүрлі шара емес": Сенат төрағасы Қазақстанда жаппай вакцинация жайлы айтты
Нидерландыда коронавирустық шектеулерге байланысты жаппай тәртіпсіздіктер болуда
Қазақстандық инфекционист: Вакцинаның реакциясын жағымсыз әсермен шатастырмау керек
Түстен кейін ұйықтаудың пайдасы аталды
Қанша қазақстандық зейнетақы жинағын мерзімінен бұрын алып үлгерді
Мектептегі әйелдер әжетханасына камера орнатылған: Оралда жоғары сынып оқушылары шағымын жеткізді
Нұр-Сұлтанда алаяқ 50 тұрғынды 100 миллион теңгеге тақырға отырғызып кетті
"Қасым хан" сериялын түсіруге бөлінген қаржы ұрланды: "Қазақфильм" киностудиясы түсініктеме берді
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
22
Қазақтың салт-дәстүрлері
5
Эссе мен шығармалар жиынтығы
21
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
1
Білім, ҰБТ
197
Денсаулық
168
Махаббат
19
Мерекелер
21
Тарих
45
Құттықтау тілектер
43
Сценарий
7
Үйлену тойы
14
Дін
121
Кино мен ТВ
8
Ұстаздарға
16
Танымал тұлғалар
95
Қазақ әдебиеті
120
Компьютер және интернет
11
Қазақстанның көрнекі жерлері
9
Әлем бойынша
27
Қоғам және саясат
22
Жануарлар және өсімдіктер
48
Жұлдызнама және жорамал
17
Тағам рецептері
52
Түс жору
12
Ғылым және техника
21
Сән және сұлулық
57
Заңгерлік кеңес
15
Әртүрлі
109
Қаржы кеңесшісі
12
Ойындар
8
Тұтынушы дегеніміз – өзінің жеке қажеттілігі мен жеке шаруашылығына пайдалану мақсатында тауар, өнім сатып алатын азамат немесе белгілі бір ұйым. Олардың заңға сәйкес, белгілі бір құқықтары болады. Осы құқықтары бірнеше тармаққа бөлінеді.
Тұтынушылар бір-бірінен жас жағынан, табыс деңгейі мен біліміне, көшіп-қону бейімділігі, ұнату қасиеттеріне байланысты ерекшеленеді. Нарық қызметкерлері осы топтардың сұранысына сай тауарлар шығаруға, қызмет көрсетуге тырысады. Нарық сегменті көлемді болған жағдайда, кей фирма бұл сегменте қызмет атқаратын бөлек маркетинг бағдарламасын дайындайды. Енді мысал келтіріп көрейік: Біздің елдің тұтынушыларының көбісі – мұсылмандар. Яғни олардың барлығы дерлік шошқа етін сатып алмайды. Мұсылман мерекелері кезінде қой еті жоғары сұранысқа ие болады. Сол себепті, кей фирма осындай тұтунышыларға арнайы маркетингтік бағдарлама әзірлейді. Кәмелетке толған жас тұтынушылар қатарына 18-24 жас аралығындағы азаматтар кіреді. Ержеткен жастардың нарығы студенттер, жас салтбасылар және жас жұбайлар деп аталатын үш топқа бөлінеді. Олар компьютер, ұялы телефон, камера, шаш кептіргіш, жеке гигиена заттары сынды керек-жарақтарды сатып алуға көп шығындалады. Жас тұтынушыларға тауардың маркасы мен сапасы өте маңызды рөл атқарады. Мысалы, орташа есеппен бір адам телефонын үш жылда бір рет ауыстырады.