Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
Қазақстанда қар мен жауын-шашын жауады деп күтілуде
Мамандар WhatsApp арқылы алаяқтар адамдарды қалай алдап, аңдитынын айтты
Жүзге тарта сұрақты талқылады: Жер реформасы жөніндегі Комиссия үкіметке ұсынысын дайындады
Сөрелерді шашып, адамдарды қорқытты: Алматы дүкендерінің бірінде жас жігіт жанжал шығарды
Жамбыл облысында қомақты ақша жымқырған прокуратура қызметкері ұсталды
Қолданбасақ та, ақша жеп жатыр: «Қазақтелеком»-ның тұтынушылары компаниямен соттаспақшы
"Ата-бабамыздың мазарының үстінде бизнес жасап жатыр": Түркістан облысында көне жерлеу орнының астан-кестеңі шықты
Алматыдағы балабақшаның бірінде бір жарым жастағы қызды ұрып-соққан
Қазақстан даласына бортында үш ғарышкері бар ғарыш кемесі қонды
"Қазақтың жерін бай-манаптар алып кете ме деген қауіп бар": Қазақстандықтарға жер жалға беріле ме, сатыла ма?
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР
Сұрақтар мен жауаптар
Сұрақ қою
Әртүрлі категориясындағы басқа сұрақтар
Тұтынушы дегеніміз кім?
1
Admin
2 күні бұрын пайда болды
Метеорит дегеніміз не?
Метеорит деген не? Метеорит туралы қандай деректер білесіз?
1
1
1
Admin
2 күні бұрын пайда болды
Рофл дегеніміз не?
"Рофл" сөзі жастар арасында жиі кездеседі. Әсіресе ғаламторда көп қолданылады. Бұл сөздің мағынасы қандай?
1
Cайтқа кіру
Ең танымал
Барлық айдарлар
Мақал-мәтелдер
22
Қазақтың салт-дәстүрлері
8
Эссе мен шығармалар жиынтығы
22
Нақыл сөздер
7
Жұмбақтар
1
Білім, ҰБТ
195
Денсаулық
169
Махаббат
20
Мерекелер
24
Тарих
46
Құттықтау тілектер
39
Сценарий
6
Үйлену тойы
13
Дін
121
Кино мен ТВ
0
Ұстаздарға
13
Танымал тұлғалар
93
Қазақ әдебиеті
117
Компьютер және интернет
10
Қазақстанның көрнекі жерлері
10
Әлем бойынша
25
Қоғам және саясат
23
Жануарлар және өсімдіктер
48
Жұлдызнама және жорамал
17
Түс жору
15
Ғылым және техника
21
Сән және сұлулық
54
Заңгерлік кеңес
15
Әртүрлі
120
Қаржы кеңесшісі
11
Ойындар
8
Тұтынушы дегеніміз – өзінің жеке қажеттілігі мен жеке шаруашылығына пайдалану мақсатында тауар, өнім сатып алатын азамат немесе белгілі бір ұйым. Олардың заңға сәйкес, белгілі бір құқықтары болады. Осы құқықтары бірнеше тармаққа бөлінеді.
Тұтынушылар бір-бірінен жас жағынан, табыс деңгейі мен біліміне, көшіп-қону бейімділігі, ұнату қасиеттеріне байланысты ерекшеленеді. Нарық қызметкерлері осы топтардың сұранысына сай тауарлар шығаруға, қызмет көрсетуге тырысады. Нарық сегменті көлемді болған жағдайда, кей фирма бұл сегменте қызмет атқаратын бөлек маркетинг бағдарламасын дайындайды. Енді мысал келтіріп көрейік: Біздің елдің тұтынушыларының көбісі – мұсылмандар. Яғни олардың барлығы дерлік шошқа етін сатып алмайды. Мұсылман мерекелері кезінде қой еті жоғары сұранысқа ие болады. Сол себепті, кей фирма осындай тұтунышыларға арнайы маркетингтік бағдарлама әзірлейді. Кәмелетке толған жас тұтынушылар қатарына 18-24 жас аралығындағы азаматтар кіреді. Ержеткен жастардың нарығы студенттер, жас салтбасылар және жас жұбайлар деп аталатын үш топқа бөлінеді. Олар компьютер, ұялы телефон, камера, шаш кептіргіш, жеке гигиена заттары сынды керек-жарақтарды сатып алуға көп шығындалады. Жас тұтынушыларға тауардың маркасы мен сапасы өте маңызды рөл атқарады. Мысалы, орташа есеппен бір адам телефонын үш жылда бір рет ауыстырады.